Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ja klopt dat heb ik ook, maar bij explosiviteit ontbreekt het. Leuk dat jullie volgen.
Vandaag lb gedaan ging wel lekker al helemaal ervan uitgaande dat ik een blessure heb en een paar nieuwe pr's heb gezet.
back squat
6 x80
7 x80
7 x80
4 x90 (PR)
front squat (Deze oefening voelde kut aan mijn schouders toen ik zwaarder ging. opzich zou het nog wel zwaarder kunnen mits ik hier een oplossing voor weet te vinden, misschien met behulp van straps.)
8 x40
8 x40
8 x50 (PR)
8 x50
deadlift (nog steeds last van een blessure)
6 x80
6 x80
6 x80
Ik vraag me trouwens ook af of het misschien niet beter is om 1x p/w te deadliften sinds het nogal zwaar valt bij mij die 2x. Ik heb namelijk het gevoel dat ik hierdoor niet genoeg herstel krijg, iemand tips ?
Vandaag examens gehad, was te moe om daarna te trainen omdat ik slechts een paar uurtjes geslapen had dus ben ik uiteindelijk maar in de avond gegaan. Even voorgeslapen dus. Het lukt me maar niet om m'n bp te raisen. Verder ging mijn training wel lekker.
bp
8 x50
6 x55
6 x50(wtf!)
db row (met lat pulldown waren beide apparaten bezet ik het spijt dat ik deze voor sp gedaan heb omdat ik er nu niet het maximale uit heb kunnen halen)
6x28
8x28
8x28
sp
10x20
6 x22 (voelde mijn onderarmen door de rows ervoor)
8 x20
lpd
10x50
6 x60
6 x60
rear lateral db raise (deed ik op techniek voelde goed die achterkant)
10x6
10x6
10x6
Ik vraag me trouwens ook af of het misschien niet beter is om 1x p/w te deadliften sinds het nogal zwaar valt bij mij die 2x. Ik heb namelijk het gevoel dat ik hierdoor niet genoeg herstel krijg, iemand tips ?
Je doet zo te zien het ub/lb daar past een conventionele DL eigenlijk niet in. Zou hem vervangen voor RDL.
focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.
Je doet zo te zien het ub/lb daar past een conventionele DL eigenlijk niet in. Zou hem vervangen voor RDL.
Heb ik verkeerd neergezet, ik doe wel RDL. Denk trouwens ook niet dat het soort dl veel uit zal maken hierbij. Mocht ik deze wel gebruiken waarom zou die er niet in passen ?
Bij UB/LB kan je best de "gewone" deadlift doen hoor. Waarom niet?
In welk opzicht herstel je onvoldoende?
Ik blijf mijn onderrug de hele dag doorvoelen op die manier. Als ik zit bijvoorbeeld voel ik het al. Ik weet niet of dat vanzelfsprekend is bij de deadlift maar het is wel nadelig bij andere oefeningen waarbij spanning op mijn rug staat. Ook buikspier oefeningen. Eerst vroeg ik me af of het aan mijn techniek lag maar ik kijk best vaak zijwaards in de spiegel of ik genoeg arch dus daar zal het niet aan liggen.
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment